![]() |
![]() |
Schaduw |
||
![]() |
![]() |
|
|
SamenvattingDeze opdracht staat in het teken van meten en meetkunde. Deze opdracht is een vervolg op de meetopdracht zoals die beschreven staat in het boek "Meten en meetkunde in de bovenbouw" van het TAL-team, bladzijde 159 tot en met 169. Deze opdracht moet vooral gezien worden als een vervolgactiviteit op een concrete meetactiviteit. DiversenVakgebied: Rekenen Leerdoel 1: Leerlingen krijgen inzicht in de manier waarop schaduwen veranderen door de loop van het jaar en de dag. Leerdoel 2: Leerlingen kunnen een lijngrafiek aflezen en interpreteren. Tijdsduur: 1 uur MaterialenSketchUp 7 staat op de computer van de leerlingen.. AandachtspuntenHet is belangrijk deze opdracht uit te voeren als vervolgopdracht op daadwerkelijk meetactiviteiten in de klas anders zijn de opdrachten te abstract. Tot slotDeze webwandeling is gemaakt door Gerard Dümmer. Het sjabloon van deze webwandeling is gebaseerd op dit sjabloon ontworpen door Peter Blijleven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |